Kunde hos os - The Call Company

Kunde hos os

Kunde hos os

Om at være kunde hos The Call Company

Det kan være svært at overskue, om du skal outsource hele, dele eller slet ingen elementer af dine salgs- og serviceaktiviteter. Og hvis du vælger at teste det af, hvad vil det i så fald indebære, og hvordan vil afregningsmodellen se ud?

På denne side giver vi dig svar på disse spørgsmål, og hvis du har brug for at høre nærmere om det, sidder vi altid klar ved telefonen til at svare på eventuelle spørgsmål, du måtte have. Vi opfordrer især til at give os et kald, hvis du kan svare ja til ét eller flere af nedenstående udsagn og har en interesse i at gøre din forretning endnu bedre.

Afregningsmodeller

Når du outsourcer, er de to primære parametre økonomi og kompetence. Altså handler det om at spare penge og/eller tilføre viden til sine nuværende aktiviteter.

Hvad angår økonomien, er hver eneste kunde forskellig og har forskellige behov, og det er derfor svært at sætte en fast pris på, hvad en opgave hos os ville koste, før vi har taget en snak. Vi kan dog tale om afregningsmodeller, hvor vi tilbyder vores kunder præcist den afregningsmodel, der bedst passer til projektet. Her arbejder vi med tre forskellige pristyper, som illustreret nedenfor. Fælles for alle tre prismodeller er, foruden at de alle er variable, at de kan kombineres på kryds og tværs eller stå alene.

Pris pr. enhed

En fast pris pr. enhed vi skal bearbejde. Det kan både være en pris pr. emne, pr. minut, pr. opkald m.v.

Pris pr. time

En fast timepris for de timer vi bruger på jeres projekt.

Pris pr. salg

En fast pris pr. vare vi sælger, pr. møde vi booker, pr. gennemført analyse m.v.

50/50

En variabel pris kombineret med en fast pris - dette enten pr. enhed eller time.

Hvordan ser et testforløb og en opstart ud hos The Call Company?

Før vi kaster os ud i et fast samarbejde, kører vi som regel et testforløb med din virksomhed – både for din og for vores skyld. Testen er til for at se, om projektet har den tiltænkte værdi for dig og os, og om der er grobund for et videre samarbejde. Der kan dog også være tale om en opstart eller test af et enkeltstående projekt eller kampagne.

Forud for en test opsætter vi nogle generelle forventninger og KPI’er for projektet, og derudfra en økonomi, som er opsat ud fra vores erfaringer omkring, hvilken afregning der vil passe bedst til din type projekt. Testen skal ses som en læringsproces, hvor vi løbende udvikler os på KPI’er som blandt andet effektivitet og hitrate, for i sidste del at nå op på det leje, som vi kan forvente at ligge på fremadrettet i et eventuelt fast samarbejde.

Nedenstående illustration giver dig et step-by-step indblik i den praktiske del af testforløbet og samarbejdet herom.

1

Indledende møde(r)

Vi forventningsafstemmer og fastlægger opgavetypen - hvilket fra start håndteres af din fast tilknyttede kundeudvikler.

2

Skriftligt oplæg fra os

Med udgangspunkt i foregående møde(r) og samtale med os, sender vi et skriftligt oplæg for testforløbet.

3

Accept af oplæg

Hvis du er enig i oplægget for testforløbet, er næste skridt en accept heraf.

4

Profilanalyse

Nu begynder arbejdet med at finde de helt rigtige agenter, der skal være tilknyttet dit projekt.

5

Planlægning og gennemgang

Vi planlægger og gennemgår testforløbet sammen med dig og din involvering frem mod opstart.

6

På besøg hos os

Du besøger os og sætter projektet i gang sammen med os. Her får du mulighed for at møde de medarbejdere, vi sammen har udvalgt til dit projekt.

7

Involvering

Du involveres løbende i så stor en grad, du ønsker. Vi sætter stor pris på, at du med jævne mellemrum besøger vores callcenter og er til stede for medarbejderne.

8

Tracking

Du kan løbende se resultater og udvikling af jeres projekt på vores kundeportal. Brugen heraf gennemgår vi med dig, så du ved, hvor du kan finde de enkelte data.

9

Evaluering og fremtiden

Vi evaluerer på testperioden og har en dialog om fremtiden og et eventuelt fast samarbejde.

Til toppen