Kundeservice - The Call Company - The Call Company

VI PASSER PÅ DINE KUNDER

TRYGT - PROFESSIONELT - FLEKSIBELT - NÆRVÆRENDE 

Kundeservice

Kundeservice

Vi løser alle opgaver inden for kundeservice

The Call Company tilbyder mere end bare kundeservice. Vi har et tæt samarbejde med vores partnere og giver adgang til live-statistikker og rapporter.
Vores medarbejdere kan hurtigt sætte sig ind i jeres systemer og forstå jeres platforme på tværs af de skandinaviske sprog. 

Vi kan varetage alle de opgaver, I har inden for kundeservice, og listen er nærmest uudtømmelig. Her på siden kan du læse mere om de forskellige grene af kundeservice, vi blandt andet tager os af.

Ingen kunder er ens!

Vi har både kunder, som har outsourcet alle kundeserviceopgaverne til os, og kunder, som vi hjælper i ekstra belastede perioder eller med specifikke telefonlinjer eller platforme. Det kræver forventningsafstemning, fælles mål og et godt samarbejde, at sikre at slutkunden får den bedst mulige service, og derfor er vores fokus altid på et tæt samarbejde.

Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.

Et udvalg af tilfredse kunder, som bruger vores kundeservice

Convene

Hvem
Convene er en international leverandør af løsninger inden for administration og betaling.

Hvad
Vi håndterer fakturakald fra både private og erhversdrivende. Opgaven kræver stor fleksibilitet og planlægning af vagter, da volumen kan svinge fra dag til dag med flere 100%.

Bonus
I 2020 besvarede vi størstedelen af kaldene inden 15 sekunder.

C More

Hvem
En af Danmarks største streamingtjenester.

Hvad
Et tæt samarbejde, hvor vi har et meget bredt kendskab til tjenestens indhold og bl.a. håndterer alle indgående kald, alle skriftlige henvendelser (e-mail, SoMe og andre platforme), og yder fastholdelse.

Bonus
Indgående kald i 2020 blev i gennemsnit besvaret inden 31 sekunder.

Sex & Samfund

Hvem
En dansk NGO, som kæmper for en verden, hvor alle har ret til at bestemme over deres egen krop og seksualitet.

Hvad
Vi håndterer med stolthed alle indgående kald i Sex & Samfunds medlemsservice bl.a. med opsigelser, eventuel fastholdelse, nye bidrag og generel afklaring på diverse spørgsmål.

Bonus
En opgave som kræver stor fleksibilitet, da mængden af opkald varierer meget hen over måneden.

Engelbert Strauss

Hvem
Europas største producent af arbejdstøj til private og professionelle.

Hvad
På det svenske og danske marked hjælper vi med bred ekspertise i hele deres sortiment. Vi håndterer bl.a. alle indgående kald, e-mails, pakker og udsender breve på ordrer, rykkere mv.

Bonus
Et af Engelbert Strauss’ mål er bl.a., at 95 % af alle indgående kald er besvaret inden 60 sekunder. Hvilket vi naturligvis efterlever.

Se filmen herunder om vores samarbejde med C More

 

Hos The Call Company har vi

160 dygtige agenter og konsulenter
16 kompetente ledere
+ 25 glade og tilfredse aktive kunder
Mere end 2.000.000 samtaler i 2020