Cases
Vi kender det alle sammen. Inden vi booker et hotel eller tager ud og spiser på en restaurant, hører vi lige vores omgangskreds, om de har hørt om stedet, eller tjekker online, hvilke anmeldelser andre mennesker har givet. Vi vil så nødigt blive skuffede og ende med beskidte håndklæder på hotelværelset eller, i værste fald, en madforgiftning fra et besøg på den forkerte restaurant.
På samme vis er The Call Company klar over, at det kan være vigtigt for dig at vide, hvorfor andre har valgt at outsource til lige netop os, hvordan samarbejdet løbende har fungeret, og hvad de har fået ud af det. Med andre ord, du vil gerne føle dig sikker, før du vælger os som ekstern samarbejdspartner og se, at andre har haft succes med det.
Vi er meget bevidste om, at vi repræsenterer din virksomhed og dit brand, hvorfor vi vil gøre alt for at klæde dig på til trygt at overlade dine salgs- og serviceaktiviteter til os. Derfor kan du nedenfor læse forskellige cases med nuværende og tidligere kunder, der sammen med os har sat ord på samarbejdet og den værdi, det har skabt for dem.

Aids-Fondet
Telemarketing er et af midlerne, AIDS-Fondet benytter, for at hverve flere medlemmer.
Se case
Bonnier Publications
Bonnier outsourcer til The Call Company, da de har en ro i maven om, at tingene bliver gjort ordentligt.
Se case
Boxer TV
The Call Company skaffede både en database med leads og lukkede salget med kunden.
Se case
Call Me
Call Me skulle hurtigt have hjælp til en kundetilfredshedsundersøgelse og en større salgsopgave.
Se case
C More
C More var i 2019 på udkig efter en samarbejdspartner med større nærvær, tættere samarbejde og mere løbende sparring
Se case
Danske Hospitalsklovne
Indtægten skal øges for at kunne finansiere flere professionelle klovne.
Se case
Energi Midt/ Waoo!
EnergiMidt/Waoo! stod pludselig med en række telemarketing-kampagner med deadlines.
Se case
FDB
FDB har oplevet stor fleksibilitet og kvalitet ved at outsource deres telemarketing til The Call Company.
Se case
Folkekirkens Nødhjælp
Folkekirkens Nødhjælp ledte efter ejerskab og medansvar.
Se cases
Greenpeace
Greenpeace valgte The Call Company for at opnå et større nærvær med deres partner.
Se case
Gyldendals forlag
Samarbejdet har været et partnerskab, hvor det handler om at finde en fællesnævner.
Se case
Home
Home havde brug for hjælp til at etablere kontakten mellem kunderne og deres mæglere.
Se case
Lindhardt & Ringhof
Lindhardt & Ringhof outsourcede deres salg til The Call Company for at fokusere på kerneforretningen.
Se case
Lungeforeningen
Et tæt samarbejde med The Call Company skabte på kort tid frugtbare resultater.
Se case
Mellemfolkeligt samvirke
Et ønske om at gøre hvervningen mere effektiv og professionel.
Se case
No Zebra
En fleksibel løsning med leadscreenings og mødebookninger gav nye kunder.
Se case
World Animal Protection
Et samarbejde med stor imødekommenhed og engagement.
Se case
Pitney Bowes
Pitney Bowes stod med udfordringen, at de hurtigt skulle have kontaktet en stor volumen af eksisterende kunder.
Se case
Dyrenes Beskyttelse
Dyrenes Beskyttelse havde et ønske om at kigge ind i nye kanaler til hvervning af støttemedlemmer.
Se case
Nordjyske Medier
For Nordjyske Medier har telemarketing været en god kanal til at ramme en stor volumen og forskellige kundesegmenter.
Se case