Boxer TV - The Call Company - The Call Company

Det kræver et ekstra gear at sætte fart på salget

Fleksibilitet er ofte en af de primære grunde til at outsource salgsarbejdet til et callcenter. Men det er ikke ligegyldigt, hvilken samarbejdspartner man vælger, måtte tv-udbyderen Boxer TV sande, da der blev behov for at sætte fart på salgsarbejdet.

Nye kunder kan man aldrig få nok af. Boxer TV fik på få år etableret sig som en af Danmarks største leverandører af digitalt tv med ca. 325.000 kunder. Det er dog et konkurrencepræget marked, hvor tilgangen af nye kunder er essentiel, og Boxer TV kunne se, at de var kommet lidt bagud på salgstallene. Det blev indledningen på et samarbejde med The Call Company.

”Vi ville gerne sætte mere fart på salget til nye kunder, og her kom The Call Company med et oplæg, hvor de stod for hele processen fra at skaffe en database med leads til at lukke salget med kunden. Det var en attraktiv model for os, fordi der i aftalen var en indbygget interesse for dem i at skaffe kvalitetsleads og få lukket flest mulige leads,” siger Mikkel Dresler, tidligere salgschef hos Boxer TV.

Et dansk telemarketingbureau giver en vis fleksibilitet

Omtrent samtidig med den øgede salgsindsats stod Boxer TV for at skulle gennemføre en større kampagne rettet mod eksisterende kunder.

”Til den type opgaver, hvor der er behov for at opskalere og gennemføre et projekt med kort varsel, er det bare en stor fordel at have et samarbejde med et bureau i Danmark. Det giver den fornødne fleksibilitet, som en udenlandsk partner ikke kan levere,” mener Mikkel.

Bedre føling med projektet

Mikkel Dresler har specielt været tilfreds med den tætte kontakt til The Call Company, hvor en professionel dialog og en behagelig personlig relation har været med til at sikre en god kvalitet.

”Vi oplever en god føling med projektet, fordi afstanden ikke er så stor. Vi kan sparre med agenterne og sidde og lytte med på opkaldene med en langt større frekvens end med et udenlandsk bureau. Det giver en stor fordel, at vi kan reagere hurtigere og overlevere den nødvendige viden, der skal til for at løse opgaven bedst muligt,” siger han.

”Mængdemæssigt var det absolut tilfredsstillende. The Call Company gennemførte faktisk de mange opgraderinger på bare to måneder. Det betød, at vores mål blev nået tidligere end ventet, så det gav os en mulighed for at overperforme.”

Fakta om samarbejdet:

  • The Call Company kontaktede i alt 22.500 emner for Boxer TV på 3 måneder. Heraf gennemførte de opgraderinger med en netto hitrate på 24 %.
  • I løbet af perioden sad 42 medarbejdere på projektet, hvoraf 30 blev rekrutteret med kort varsel, da opgaven tog fart.

Læs mere om Boxer TV

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.

Det siger vores kunder

"The Call Company gennemførte faktisk de mange opgraderinger på bare to måneder. Det betød, at vores mål blev nået tidligere end ventet, så det gav os en mulighed for at overperforme."

Mikkel Dresler, Boxer TV