Nordjyske Medier

God involvering og gennemsigtighed

I 4 år har Nordjyske Medier samarbejdet med The Call Company, som har håndteret salget af deres magasiner. For Nordjyske Medier har telemarketing været en god kanal til at ramme en stor volumen og forskellige segmenter af deres kunder og med åbne dialoger og en høj gennemsigtighed har samarbejdet med The Call Company fungeret rigtig godt.

Nordjyske Medier er den næststørste medievirksomhed i Danmark med et bredt udvalg af medier som TV, websites, aviser, reklamer og magasiner. Siden 2013 har The Call Company ringet på Nordjyske Mediers magasiner som Vi med hund, MAD&venner og GOLFmagasinet for at skaffe abonnenter. Ifølge Britt Holst, Projektleder for bladsalg hos Nordjyske Medier, er det en opgave, de trygt har kunnet ligge i hænderne på The Call Company, som har god erfaring med at sælge magasiner.

”Det har været vigtigt for os, at The Call Company har erfaring med salg af magasiner, så de ved, hvad det kræver. Derudover har vi altid haft en ærlig dialog med dem og har kunnet kalde tingene, hvad de er og gå til sagens kerne for at få det bedste ud af samarbejdet. Vi har også sat stor pris på graden af involvering, så vi hele tiden har haft en finger på pulsen i forhold til, hvordan projektet går med både daglige salgsperformanceark og løbende statusmøder”, fortæller Britt.

Kundeportalen er guld værd

Udover at Britt på daglig basis har modtaget et performanceark, hvor hun kan tjekke, hvor de er henne i forhold til målene, så har hun også været utrolig glad for The Call Companys kundeportal.

”Som projektleder er det min opgave at sikre, at de salg der laves af The Call Company har en vis form for kvalitet. The Call Company kan uploade samtaler, som jeg kan lytte til for at sikre kvaliteten på dem, eller hvis vi nu får en henvendelse fra kundeservice. På den måde kan jeg følge med i hele processen, så kundeportalen har været virkelig værdifuld for os”, siger Britt.

En stor tilgængelighed og fleksibilitet

I samarbejdet mellem Nordjyske Medier og The Call Company har de altid været gode til at få fat på hinanden og reagere hurtigt, hvis noget akut opstod.

”Vi har altid kunnet få fat på hinanden og har været gode til at koordinere i forhold til ferie og fravær, så der var styr på, hvornår vi var tilgængelige. Derudover har vi i samarbejdet generelt været gode til at tage tingene i opløbet og reagere hurtigt, hvis der har været behov for det. Hvis ikke til statusmøderne, så på mail eller telefon. Så The Call Company har igennem hele samarbejdet været tilgængelige og har udvist fleksibilitet, når behovet var der”, afslutter Britt.

Fakta om samarbejdet:

Læs mere om Nordjyske Medier

Download casen her

Til toppen