Pitney Bowes

Professionel og pligtopfyldende håndtering

Pitney Bowes stod i juni 2017 med udfordringen, at de skulle have kontaktet en stor volumen af eksisterende kunder inden en given dato, som skulle informeres omkring en produktopdatering. Samtidig havde de et ønske om at få kvalificeret kunderne for at optimere deres salgsarbejde. I The Call Company fandt de en professionel og pligtopfyldende samarbejdspartner, der kunne reagere hurtigt og indfri alle deres forventninger til opgaven – og lidt mere.

Pitney Bowes er en førende leverandør af software logistics til kundekommunikation og en stor international virksomhed, der tilbyder innovative post- og papirbehandlingsløsninger, heriblandt frankeringsmaskiner. I juni 2017 stod de med udfordringen, at frankeringsmaskinerne skulle opdateres for fortsat at virke, hvilket de skulle have kommunikeret ud til alle deres eksisterede kunder inden for ganske kort tid. Derfor indledte de et samarbejde med The Call Company om at løse opgaven.

”Vi havde en skarp deadline, og der stod The Call Company klar til meget hurtigt at tage opgaven på sig. Derudover fandt vi sammen frem til, at det også ville være en fremragende idé at kvalificere emnerne, så vores sælgere vidste, om vores kunder kunne være interesseret i andre af vores produkter. Jeg kan kun sige, at alle vores forventninger blev indfriet, og at samarbejdet har været fuldstændig gnidningsfrit. Vi er meget tilfredse og har også allerede sat dem til at håndtere en mødebookingopgave for os”, siger Ole Mirsal, Team Manager Inside Sales hos Pitney Bowes.

The Call Company lover ikke noget, de ikke kan holde

Både før og under samarbejdet har Pitney Bowes oplevet en høj grad af professionalisme hos The Call Company og en oprigtig interesse i at løse opgaven.

”Der er mange, der lover guld og grønne skove og siger, at de kan løse en opgave, men det er ikke alle, der kan følge det til dørs og levere. Det kan The Call Company, og jeg har ikke noget som helst at sætte en finger på. Hvis vi undervejs har haft små justeringer, så har de vist stor åbenhed, imødekommenhed og fleksibilitet. Der bliver generelt fulgt op på tingene meget hurtigt, og de er nemme at komme i kontakt med, og det har vi sat kæmpe pris på. Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget, der skulle have været gjort anderledes”, fortæller Ole.

Kvalificerede emner og leads til sælgerne

Samtidig med at informere nuværende kunder omkring ændringerne ved frankeringsmaskinerne, blev The Call Company og Pitney Bowes også enige om at kvalificere kunderne, så Pitney Bowes’ sælgere nemt kunne indgå i dialog med dem omkring mersalg af øvrige produkter.

”Vi ville gerne have, at vores sælgere kunne bruge deres tid på gode dialoger med kunder, som rent faktisk havde udvist interesse for at høre mere om vores andre produkter. Derfor aftalte vi med The Call Company, at de også skulle håndtere de indledende manøvrer for vores sælgere i forhold til at kvalificere emnerne, og det viste sig at gå rigtig godt. Hver eneste dag fik jeg en fil fra The Call Company med status på, hvem der havde fået informationen omkring frankeringsmaskinerne, hvem der havde foretaget opdateringen, og hvem der var interesseret i at høre mere om, hvad vi tilbyder. Så for vores sælgere var det vasket og strøget materiale til at tage fat i kunderne”, forklarer Ole.

Efter successen med den første opgave har Pitney Bowes også valgt at få The Call Company til at håndtere en mødebookingopgave for dem. Ifølge Ole er det en opgave, som indtil videre har givet nogle gode leads.

”Mødebookingen kører nu, og indtil videre hører jeg fra sælgerne, at der er kommet nogle gode leads. Vi har nogle temmelig store softwareløsninger, som kræver nogle kvalificerede leads, hvor der er en interesse og en vis virksomhedsvolume. Ellers giver det ikke mening for vores sælgere at besøge dem og holde møder. Så overordnet set har jeg et meget positivt indtryk af The Call Company og kunne sagtens forestille mig, at det blev til et fast samarbejde”.

Fakta om samarbejdet:

Læs mere om Pitney Bowes

Download casen her

Til toppen