World Animal Protection - The Call Company - The Call Company

En personlig og professionel imødekommenhed

Formålet med samarbejdet mellem The Call Company og World Animal Protection var at hverve nye støttemedlemmer og nå deres vækstmål. Indstillingen til samarbejdet har fra starten været, at en åben dialog og synlighed giver det bedste resultat. Derudover har samarbejdet været præget af en stor imødekommenhed – både på det personlige og professionelle plan.

World Animal Protection er en uafhængig, velgørende organisation, som hvert år hjælper millioner af dyr imod mishandling og udnyttelse. For at de kan udføre deres arbejde, er de afhængige af frivillige bidrag og nye støttemedlemmer hvert år. De valgte derfor at indgå et samarbejde med The Call Company om at ringe for at skaffe nye støttemedlemmer til dem.

”Vi havde hørt, at de var en af de store på markedet, og efter nogle fornuftige snakke frem og tilbage, valgte vi at teste samarbejdet af, som derefter førte til et mere eller mindre fast samarbejde”, fortæller Marie Uhlig, tidligere Fundraising Project Manager hos World Animal Protection.

En stor åbenhed og synlighed fra begge parter

Helt fra begyndelsen har der været en stor interesse fra både World Animal Protection og The Call Company i at udvise åbenhed og synlighed overfor hinanden for at få det bedste ud af samarbejdet.

”Fra starten har vi set samarbejdet som et win-win, hvor jo mere man drager nytte af hinanden, desto mere gavner det begge parter. Når vi for eksempel løbende leverer vigtig information om vores sager og resultater til The Call Company gavner det både os og dem, da deres salgsagenter bliver klædt bedre på til at tale vores sag over telefonen. Derudover er det også fedt, at The Call Company har en udtalt interesse i, at agenterne møder os og får et indblik i vores arbejde, så informationen om vores sager kommer direkte fra kilden”, siger Marie.

Marie tilføjer, at der kan være en udfordring ved at benytte et callcenter, da man ikke har fuldstændig overvågning af kvalitet og kan sikre sig, at de folk man ansætter brænder for sagen og ikke ”bare” laver pistolsalg.

”Man har ikke mulighed for at være til stede ved et eksternt callcenter hver dag – især ikke hvis de ligger i Aarhus. Men der synes jeg, at der har været en åbenhed og mulighed for at følge med i vores projekter hos The Call Company gennem deres kundeportal, som er let tilgængelig og let at navigere i, og gennem telefonisk opfølgning og mails, der sikrer nærvær i samarbejdet. Det er for eksempel altid nemt at få fat i vores projektleder, hvis der er noget, der skal ændres eller justeres i”.

Imødekommenheden og engagementet er i top

Som en del af samarbejdet var Marie fra World Animal Protection jævnligt på besøg hos The Call Company for at lytte med hos de agenter, der ringede på projekterne og give gode råd med på vejen. Når hun var på besøg, har hun altid følt, at hun blev taget godt i mod, og det er hendes klare opfattelse, at engagementet skinner igennem hos medarbejderne.

”Der har været denne her imødekommenhed og følelsen af at blive godt modtaget, når man kommer på besøg. Hele den stemning, der er hos The Call Company, mener jeg er god i forhold til at kunne fastholde deres medarbejdere – og det synes vi rigtig godt om. Jo længere tid medarbejderne har været ansat, desto dygtigere bliver de, og hermed bliver kvaliteten også høj”, forklarer Marie.

Foruden den personlige imødekommenhed føler Marie, at det har været et professionelt samarbejde, hvor både deres kundeudvikler hos The Call Company og medarbejderne har udvist stor professionalitet og engagement.

”Fra starten af har vores projektleder, været samarbejdsvillig, imødekommende og omstillingsparat, og man har altid kunnet forvente at blive prioriteret højt. Når jeg har haft nogle kritikpunkter, eller noget jeg gerne ville have ændret, så har jeg følt mig hørt, og vores projektleder har gjort sit for at justere ind. Og i kraft af at jeg selv har været agent engang, kan jeg tydeligt se, når agenterne er engageret. Det at de stiller mange spørgsmål i forbindelse med mine besøg, viser for mig engagement og professionalisme”.

Fakta om samarbejdet:

Siden opstart har The Call Company primært ringet beriget kanvas for World Animal Protection, som generelt er den sværeste form for fundraising via telefonen.

Læs mere om World Animal Protection

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.

Det siger vores kunder

"Der har været denne her imødekommenhed og følelsen af at blive godt modtaget, når man kommer på besøg. Hele den stemning, der er hos The Call Company, mener jeg er god i forhold til at kunne fastholde deres medarbejdere - og det synes vi rigtig godt om."

Marie Uhlig, World Animal Protection