Kundeservice outsourcing - The Call Company - The Call Company

Outsource jeres kundeservice til professionelle

Tilfredse kunder giver en bedre omsætning

Hos The Call Company ved vi, at god kundeservice er essentielt for en virksomhed. Faktisk koster det typisk 5 gange så meget at få en ny kunde, som at fastholde en eksisterende. Desuden vil en kunde som tommelfingerregel have 5-10 gange større tilbøjelighed til at købe igen, hvis vedkomne er meget tilfreds i forhold til ’kun’ at være tilfreds.

Når du vælger at outsource din kundeservice til os, får du erfarne og kompetente medarbejdere, som besvarer alle dine kundehenvendelser. Vores medarbejdere er veluddannede, og I er selv med til at oplære dem i jeres systemer, virksomhedskultur, hvordan I taler til kunderne og jeres forretningsbetingelser. Desuden holder vi en tæt kontakt med jer, så I hele tiden ved, hvad kunderne efterspørger og hvilke problemstillinger de henvender sig med.

Det tætte samarbejde sikrer jer at vi til hver en tid ved, hvad I laver i virksomheden, og hvor jeres fokus er. På den måde kan vi give både nuværende og potentielle kunder den bedste service. Og det mener vi, hos The Call Company, er noget af det vigtigste for at fastholde dine kunder. Undersøgelser viser nemlig at 68% af de kunder, der forlader en virksomhed, gør det pga. dårlig kundeservice.

Fordelene ved at outsource jeres kundeservice

Der er mange fordele ved at outsource din kundeservice til The Call Company. Vi har listet nogle af de vigtigste her:

  • I får garanti for at alle jeres kundehenvendelser bliver besvaret.
  • Jeres kunder får hurtigere svar.
  • Vores erfaring er årelang og spænder over mange forskellige virksomheder. Derfor er vi 100-meter-mestre i at give dine kunder en god service, og som oftest oplever vores kunder, at niveauet af kundeservice stiger.
  • Du sparer tid og penge på rekruttering.
  • Din kundeservice bliver mere fleksibel fordi antallet af medarbejdere kan variere fra dag til dag, hvis der er brug for flere i en periode.
  • Du får mere tid til at fokusere på salg og andre kernekompetencer

Hvordan får jeg mest ud af min outsourcing?

For at få det bedste udbytte af en outsourcing af din kundeservice, er det vigtigt at vi har et tæt samarbejde. Vores medarbejdere skal sættes grundigt ind i jeres værdier og virksomhedskultur og vide, hvordan I ønsker at vi taler til jeres kunder. De skal også lære jeres systemer at kende, så de f.eks. kan slå en ordre op eller hjælpe kunden med et af jeres produkter.

Hvis en kunde stiller et mere avanceret spørgsmål, er det vigtigt, at vi kan kontakte jer, så I kan hjælpe os med det bedste svar til kunden. Det er også vigtigt at I er indstillet på selv at være med i oplæringen af vores medarbejdere, da det erfaringsmæssigt giver det bedste resultat.

I mister ikke kontrollen

Når I outsourcer jeres kundeservice til os, mister I ikke kontrollen, som man ellers ofte hører i forbindelse med outsourcing. Vi afholder løbende statusmøder, og I får adgang til vores systemer, så I hele tiden kan følge med i, hvad vi foretager os, og hvad kunderne spørger om. Det er vores største interesse hele tiden at forbedre os og derfor uddanner vi løbende vores medarbejdere og sørger for, at de ved, hvad der sker i jeres virksomhed.

Kundeservice på alle skandinaviske sprog

Vi har medarbejdere af flere forskellige nationaliteter og kan derfor tilbyde jer kundeservice på alle skandinaviske sprog.

Se filmen om vores samarbejde med C More