Loyalitetsprogram
Et loyalitetsprogram hos os består af fire byggesten, der kan fungere såvel hver for sig som sammen. Tanken er, igennem analyse og telefonisk bearbejdning, at ramme dine kundeemner rettidigt i forhold til deres loyalitetsbarometer. Er deres loyalitet faldende, skal de påvirkes for at sikre, at kundeforholdet fortsætter, og kundens levetid i din virksomhed bliver så lang som mulig. Filosofien er, at det koster meget mere at skaffe en ny kunde, end det koster at beholde dem, man allerede har.
Kundeloyalitet skaber succes
Et succesfuldt loyalitetsprogram er bygget op af flere dele, der komplimenterer hinanden i arbejdet med at fastholde kundens interesse for din virksomhed og konstant forfine billedet af kundens behov og interesser. Kundeloyalitet er afgørende for at drive en rentabel forretning. Metoderne er mange og udbyderne endnu flere. Hos The Call Company går vi i tæt dialog med din virksomhed omkring, hvilke ønsker og ideer du har, og hvilke udfordringer du står overfor. Ud fra denne indsigt tilrettelægger vi netop dit kundeloyalitetsprogram med afprøvede metoder, vi ved, der bærer frugt.
Nedenfor er de fire byggesten i et loyalitetsprogram illustreret, som førnævnt kan fungere enten sammen eller hver for sig.
Hvis dette giver stof til eftertanke, og din virksomhed er interesseret i at forbedre kundeloyaliteten, så tøv ikke med at give os et kald. Vi er altid klar til at gå i dialog om, hvilke muligheder vi har for at hjælpe din forretning videre.