Customer Service

Customer Service

Mere end bare kundeservice

Ligeså vel som vi altid er fuldt engageret i din virksomhed og jeres kunder, forventer vi også at du interesserer dig for de resultater vi skaber og hjælper os med at lære jeres virksomhed og kunder at kende. Det gør samarbejdet sjovere for både jer og os og giver de bedste forudsætninger for fortsat at sikre at jeres kunder er glade og alle henvendelser bliver løst.

Et tæt samarbejde

Vi afholder jævnligt opfølgningsmøder, hvor vi evaluerer samarbejdet og gennemgår de samtaler vores medarbejdere har med jeres kunder. Undervejs sikrer vi at vores fokus altid er strømlinet og at vi bruger vores fælles erfaring til hele tiden at blive bedre.
Fuldstændig som hvis teamet sad internt hos jer får i fuld gennemsigtighed i alle resultater og adgang til vores systemer, så i både live og via daglige, ugentlige og månedlige rapporter kan følge med.

Vi kender jeres platform

Vores medarbejdere arbejder i mange forskellige platforme og er dygtige til at sætte sig ind i nye systemer. Derfor kan vi også give kunderne god, effektiv service og være klar med ordrestatus, forny deres medlemskab eller hjælpe med at bestille varer eller vælge produkter hos jer.

Til toppen