Om os - The Call Company - The Call Company

Hvem er The Call Company?

The Call Company A/S er et telemarketingbureau og callcenter. For os betyder det at varetage alle områder indenfor telefonisk service og marketing med stor omhu og professionalisme. Med en passion for at bygge relationer og flytte os, sammen med vores kunder, har det siden juli 2010 været vores fornemmeste opgave at sikre, at vores kunders behov og udfordringer bliver mødt med en stor fleksibilitet og kvalitet til følge. Ved at agere som talerør for din virksomhed er det således vores ambition at skabe værdi og profit for dig og dine kunder.

Vi kan blandt andet varetage services såsom kundeservice, telefonsalg, fundraising, mødebooking, leadgenerering og loyalitetsprogram for din virksomhed.

Kvalitet, etik og privatliv er i højsæde

Det afgørende for vores eksistens er, at vi behandler hinanden, vores kunder og vores kunders kunder, som vi selv ønsker at blive behandlet. Derfor tager vi hånd om dine behov, som var de vores egne, og vi indgår i et tæt parløb med dig i planlægningen og udførelsen af dine telefoniske opgaver. Vi sætter en dyd i at matche dine opgaver med de rigtige medarbejdere og arbejder hele tiden med begreber som loyalitet, kvalitet og etik – både hos vores kunder og vores medarbejdere. Således har vi naturligvis også udarbejdet en omfattende privatlivspolitik.

En inspirerende arbejdsplads

Igennem uddannelse og coaching af vores medarbejdere sætter vi en fælles ramme for, hvad kvalitet og god opførsel kan afføde af gode resultater. Derudover søger vi konstant at skabe de optimale rammer for vores virksomhed, hvor humør, trivsel og mangfoldighed skal kreere en inspirerende arbejdsplads for vores medarbejdere, hvilket ultimativt også vil give dig den bedste ydelse.

Vores værdier

The Call Company består af mennesker, handler om mennesker, og vores primære produkt er kommunikation mellem mennesker. Vi er derfor en virksomhed, der omfavner forskellighed, men stadig har en fælles retning og samme grundlag for tilgangen til arbejdet.

Dette grundlag har vi manifesteret i fire værdier, hvorfra kreativitet, handling og trivsel skal vokse:

  • Fleksibel – Vi er omstillingsparate og tilpasser os gerne.
  • Nærværende – Vi er altid til stede og har en proaktiv tilgang.
  • Passioneret – Vi lykkes, fordi vi brænder for det vi laver.
  • Professionel – Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten.

Hvor bor vi?

Vi tror på, at de fysiske rammer for vores arbejdsplads hænger uløseligt sammen med vores medarbejderes humør og trivsel, som er altafgørende for vores - og ikke mindst vores kunders - succes.

Når I kommer på besøg hos vores callcenter, vil I derfor blive mødt af store lyse lokaler i hjertet af Aarhus ved Rutebilstationen, hvor en ung og pulserende kultur har indtaget en gammel DSB bygning fra 1926. I perioden 2003-2015 har huset været mere eller mindre ubenyttet og har været en grå og kedelig facade i det århusianske bybillede – indtil den dag vi flyttede ind i december 2015.

Vi er helt utroligt glade for at have fået disse fantastiske rammer, hvor der er højt til loftet og plads til at huse vores mangfoldighed på kunde- og medarbejdersiden. Derudover er vi helt forelskede i bygningens originale historie og fremtoning med trægulve og tilmurede åbninger, som ikke kan andet end at opildne til inspiration i hverdagen. Med adressen Ny Banegårdsgade 48 har vi hermed de absolut bedste betingelser for at hæve barren for nuværende og fremtidige kunders salgs- og kommunikationsopgaver.

 

Tag på en virtuel rundvisning i vores hus