Kundeservice outsourcing

Kundeservice outsourcing

Kundeservice outsourcing

Hos The Call Company ved vi at god kundeservice er essentielt for en virksomhed. Faktisk koster det typisk 6 gange så meget at få en ny kunde, som at fastholde en eksisterende. Desuden vil en kunde som tommelfingerregel have 5-10 gange større tilbøjelighed til at købe igen, hvis vedkomne er meget tilfreds i forhold til ’kun’ at være tilfreds.

Når du vælger at outsource din kundeservice til os, får du erfarne og kompetente medarbejdere, som besvarer alle dine kundehenvendelser. Vores medarbejdere er veluddannede og I er selv med til at oplære dem i jeres systemer, virksomhedskultur, hvordan I taler til kunderne og jeres forretningsbetingelser.

Desuden holder vi en tæt kontakt med jer, så I hele tiden ved hvad kunderne efterspørger og hvilke problemstillinger de henvender sig med. Det tætte samarbejde sikrer jer at vi til hver en tid ved, hvad I laver i virksomheden, og hvor jeres fokus er. På den måde kan vi give både nuværende og potentielle kunder den bedste service.

Og det mener vi hos The Call Company er noget af det vigtigste for at fastholde dine kunder. Undersøgelser viser nemlig at 68% af kunde der forlader en virksomhed, gør det pga. dårlig kundeservice.

Til toppen