Vores kundeservice ydelser

Mere end bare kundeservice

Ligeså vel som vi altid er fuldt engageret i din virksomhed og jeres kunder, forventer vi også at du interesserer dig for de resultater vi skaber og hjælper os med at lære jeres virksomhed og kunder at kende. Det gør samarbejdet sjovere for både jer og os og giver de bedste forudsætninger for fortsat at sikre at jeres kunder er glade og alle henvendelser bliver løst.

Et tæt samarbejde

Vi afholder jævnligt opfølgningsmøder, hvor vi evaluerer samarbejdet og gennemgår de samtaler vores medarbejdere har med jeres kunder. Undervejs sikrer vi, at vores fokus altid er strømlinet og at vi bruger vores fælles erfaring til hele tiden at blive bedre.
Fuldstændig som hvis teamet sad internt hos jer, får I fuld gennemsigtighed i alle resultater og adgang til vores systemer, så I kan følge med både i realtid og via daglige, ugentlige og månedlige rapporter.

Live dashboard

For at sikre fuld gennemsigtighed i vores samarbejde, giver vi adgang til både live-statistikker og rapporter, så I altid kan følge med i, hvordan det går jeres kundeservice. Her kan I blandt andet følge med i antal kald, svartid og aflytte samtaler, hvis de bliver optaget.

Vi kender jeres platform

Vores medarbejdere arbejder med mange forskellige platforme og er dygtige til at sætte sig ind i nye systemer. Derfor kan vi også give kunderne god, effektiv service og være klar med ordrestatus, forny deres medlemskab eller hjælpe med at bestille varer eller vælge produkter hos jer.

Kundeservice på alle skandinaviske sprog

Vi har medarbejdere af flere forskellige nationaliteter og kan derfor tilbyde jer kundeservice på alle skandinaviske sprog.

Se filmen herunder om vores samarbejde med C More