Telefoni
Vi håndterer alle opgaver inden for kundeservice, men kan også tage os af dele af jeres opgaver. Her kan du få et indblik i, hvilke opgaver vi blandt andet løser telefonisk.
Opsigelser
Hvis et medlem kontakter jer for at opsige sit abonnement, hjælper vi med at fastholde kunden og give den bedst mulige service.
Fakturaspørgsmål
Alle spørgsmål til fakturaer behandles professionelt og vi giver kunden hurtigt svar på sine spørgsmål.
Ordrehåndtering
Vi håndterer alle ordrer. Vi tager blandt andet imod ordrer fra kunder (BtB og BtC), ekspederer ordrer og pakker dem også gerne.
Reklamationer
Ved reklamationer sørger vi for kontakten til kunden og de implicerede parter. Vi noterer de vigtige oplysninger og sørger for at holde kunden ajour.
Antichurn
Antichurn handler om at fastholde jeres kunder og sikre det optimale samarbejde.
Læs mereOverflow
I perioder med overbelastning kan vi f.eks. besvare alle de henvendelser, som I ikke selv kan håndtere. Om de er på telefon, e-mail, chat eller SoMe, så er vi klar til at hjælpe.
Læs mereReception
Vi løser alle receptionsopgaver som kalenderstyring, viderestilling og posthåndtering.
Læs mereFå et uforpligtende tilbud
Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.
Se filmen herunder om vores samarbejde med C More